Referanduma Hayır!



Yazıyı Ekleyen :   Ceren 

Eklenme Tarihi :   15/08/2010

Gösterim :   1086

Yazıyı Beğenen :   6

Bu Yazıyı Facebook'ta Paylaş Bu Yazıyı Twitter'da Paylaş Bu Yazıyı Friendfeed'te Paylaş Bu Yazıyı MySpace'te Paylaş




Sitedeki yazıların tüm hakları ve sorumluluğu yazı sahiplerine aittir.
Yazıların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Üye yazılarının izinsin kopyanlanmasına bir önlem olarak artık üye olmayan ziyaretçiler üyelerin yazdıkları yazıları göremeyecektir.

Yazıları okuyabilmek için buraya tıklayarak üye olunuz.






Bu Yazıyı Beğenen Son 9 Kişi


Toplam 6 kişi beğendi.



 :: Yazilan Yorumlar
    Sadece Üyeler Yorum Yazabilir


Yavuz  : Hakkinda
Yavuz

Kitap Kurdu

1138
.... - 30/08/2010 11:44:47
Bu arada oylama yapılacak sadece 26 madde var... 87. madde falan nereden çıktı?

En büyük Cihad insanın nefsi ile yaptığı Cihad dır


Cansu  : Hakkinda
Cansu

Kitap Kurdu

803
.... - 16/08/2010 16:31:23
Arkadaşlar burda onemlı olan akp veya chp veya herhangı bır muhalif parti değil.Hepsinin tek amacı ülkenın refahı olmalı .Onlarda bunu savunuyorlar ancak bazı seylerin uzerini kapatarak .Bir türk vatandaşı olarak bize düşen görev: araştırmak, okumak , bilgi sahibi olmak, kendi kararlarımızı özgür irademizle vermektir. Ancak öyle refaha ulaşabiliriz..

Dil hicabından lal olmalı seni anarken..


Bilge  : Hakkinda
Bilge

Onur Üyesi / Müdavim!

9298
.... - 16/08/2010 13:46:25
Ah benim güzel ülkemde öylesine karışık işler oluyor ki şaşırıp kalıyoruz. Bu referandum meselesi aynen öyle. Ne A kişisine güvebiliyorsunuz ne de B kişisine. Evet veya hayır demenin inanki birey bazın bize çok çok büyük faydası olmayacaktır. Bilemiyorum bana herkes kendi çıkarlarını düşünüyormuş gibi geliyor :) Atam için üzülüyorum sadece...


.... - 16/08/2010 13:23:55
Yavuz haklısın ben de senin gibi düşnüyorum..
Ceren,ben de sempati duymuyorum iktidara..Yalnız her ne kadar akp ye maledilse de sözkonusu parti değil burda anayasanın değişme zorunluluğu..Sen eksik bir yazıdan yola çıkarak "hayır" diyeceğini duyurmak istemişsin ama burası yeri değil ki, sandık başında olması gereken bir şey o..

Susarak Olgunlaşıyorum / Severek Yıpranmaktansa

.... - 16/08/2010 13:06:18
Yavuz,öncelikle siyasi parti lideri değilim;yazı da alıntı.Ama altına eklemeyi unutmuşum,bunun için özür dilerim.Ben bu yazıyı tartışılsın diye koymadım buraya,sadece fikrimi hayır olarak belirttim.Tekrar söylüyorum,siyasi parti lideri edası falan yok bende..

Okumak iptiladır;müptelalara selam!


Yavuz  : Hakkinda
Yavuz

Kitap Kurdu

1138
.... - 16/08/2010 12:59:35
Ceren; bir siyasi parti lideri edasıyla yazdığın yazıdan belliydi zaten düşüncelerin. Düşüncelerine saygım sonsuz... Katıldığım çok konuda var...orası ayrı... Yanlız Burası be bunları anlatmanın yeri ne de demokrasi anlayışına uygun... Benim tek garibime giden durum bu... Gönül isterdiki bu yazıyı internetten kes kopyala yapıştır yapacağına olumlu maddeleriyle birlikte kes kopyala yapıştır yapıp buraya koysaydın da herkes net sağlıklı bir bilgi sahibi olsaydı... NEye EVET neye HAYIR diyeceğine bu yazı değilde insanlar karar verebilseydi....

En büyük Cihad insanın nefsi ile yaptığı Cihad dır

.... - 16/08/2010 12:47:15
Yavuz ve Eylül,tamamen görüş meselesi.Sırf Ak parti olduğu için bu önyargılar belki de.Fikirlerinize saygım var,fakat kendi adıma söylemeliyim ki;bugüne kadar Ak partinin yaptığı hiçbirşeyi beğenmedim,beğenmeyeceğim.

Okumak iptiladır;müptelalara selam!


Yavuz  : Hakkinda
Yavuz

Kitap Kurdu

1138
.... - 16/08/2010 12:41:46
Sana aynen katılıyorum Eylül... maalesef insanlarımız bu olaya da ''takım tutar gibi'' yaklaştığından önyargıları yıkmak epey zor...Araştırmak incelemekte millet olarak karakterimize ters düştüğünden incelemeden araştırmadan önyargılarımızla HAYIR yada EVET diyebiliyoruz... Buraya konulan yazıda maalesef tamamen yine yukarıda belirtttiğim önyargılarla dolu...

En büyük Cihad insanın nefsi ile yaptığı Cihad dır

.... - 16/08/2010 09:36:36
Her parça bütüne farklı yollardan gidiyor dolayısıyla bir bütün olarak incelenmesi gereken hassas bir mevzuu olduğu kanısındayım..kesinlikle "evet" denilemeyeceği gibi net olarak "hayır" da denilebilecek bir durum sözkonusu değil..Salt darbe anayasası ile yönetiliyor olmamız bile "evet" demek için gerekli bir neden...Çünkü değişime bir yerden başlamak gerekiyor..Her durumda olduğu gibi eksi ve artılardan ibaret olmakla birlikte eksik yanları elbette çoğunlukta ne var ki bazı artılar eksileri tolere etmek zorunda..Sempati ya da önyargı ile hareket edilebilecek kadar basite indirgenmemeli...

Susarak Olgunlaşıyorum / Severek Yıpranmaktansa


Yavuz  : Hakkinda
Yavuz

Kitap Kurdu

1138
.... - 16/08/2010 01:09:43
Referandum'a "Evet" demek kadar, "Hayır" demek de bu ülkeye zarar verecek! Değişmesi gereken maddelerin arasına serpiştirilen maddeler yüzünden "Hayır" demek yanlış ama, bazı maddelere de "Evet" diyememek eski yaraların düzelememesi demek... Gönül isterdi ki itina ile ayıklanıp tek taraflı olarak buraya konulmayıpta mevcut tüm maddeleri de buraya konulsaydı da ona göre insanların daha sağlıklı yorum yapabilmesi sağlansa idi....

En büyük Cihad insanın nefsi ile yaptığı Cihad dır

.... - 16/08/2010 00:04:10
Biz Türküz dostlar malesef tarihte asla tökezlediğimizde aklımız başımıza gelmemiştir. Hep bir düşüşü yaşamamız gerekmiştir. Ve biz düşüşe doğru gidiyoruz. Sonumuz hayrola!

Zamanın yorgun kızıyım ben...


Oya  : Hakkinda
Oya

Müdavim!

5643
.... - 15/08/2010 22:48:01
Biz maalesef hafızası olmayan bir ulusuz. Eylem zamanı susar sonra nasıl oldu bu iş diye konuşuruz. Ama herşey çok hızlı ve peşpeşe oluyor lütfen bunları unutmayalım...

Hayata Gülümse.


Bilge  : Hakkinda
Bilge

Onur Üyesi / Müdavim!

9298
.... - 15/08/2010 21:50:21
Sadece göa boyayıcı hareketler var ortalıkta ve insanlarımız bunlara inanıyor. Daha bugün bu konu üzerinde bir akrabayla tartışıyorduk ve şu cevabı aldım, 'Sen sanki çok büyüdün de doğruyu göreceksin!'. Doğruyu görmek için acaba onlar gibi sadece boyalara mı bakmak lazım yoksa boyanın altındakinin ne kadar paslı olduğuna mı bakmak lazım bilemedim. Ve son sözüm, her referandumda bir HAYIR vardır ;)


.... - 15/08/2010 20:10:59
bu yasayı da geçirirler arkasından yıgınla bir şeyler daha. bu kadar kayıtsız bir millet olursa daha çokkkkk yasalar gecer.

kendine güven

.... - 15/08/2010 16:55:35
onlar ın gözyaşları seçim akşamı ellerine geçecek olan sarı yuvarlak şeylerle biter, sonra elim kırılsaydı da atmasaydım derler.


.... - 15/08/2010 16:39:12
@Haklısın Kemal Abi,daha farklı konu başlıkları da var.Bence halka sorulmuyor,resmen yaptırım gibi bir şey bu.
@Halil yüzde 41.3 az bir destek mi?Bu sütten çıkmış AK kaşıkları seçimle başımıza getirenler,şimdi ah edip ağlıyorlar.Buna bir dur demenin zamanı geldi de,geçiyor bile...
@Gizem,bunlar sadece madalyonun görünen yüzü.Sağlık konusundaki düzenlemeler!böyle.Bir de devlet işleri var ki,sorma gitsin!Bu maddelerle göz boyanacak,demokrasi,özgürlük,insan hakları bu ucubeler tarafından istismar edilecek..

Okumak iptiladır;müptelalara selam!

.... - 15/08/2010 16:26:03
Bunca olacak olan şeyi eğer göz ardı edecek olurlarsa yazıklar olsun demekten başka bir şey diyemem.Teşekkürler ceren biraz olsun görüpte okusalar bari neyin ne olduğunu herkes görse de gözlerini yummakta onlardan başarılısı yok...


.... - 15/08/2010 16:20:56
ya Ceren anlatmışsın teşekkür ederim. Biz ki Domuz gribine inamayıp O neydiğü belirsiz aşıyı yaptırmamışız. Bugün aklıma geldi. Bizim miletimiz yapılan yardım unutmaz diye. Nasıl unutsunlarki kömür yardımını, erzak yardımlarını, partiye üye oduktan sonra işe başlayan çocuklarını mı unutsunlar. Bak bugün ki gazete de Ampul e %41,3 düzeyinde bi destek var. Bu hatırşinas(!!!) halk, Aziz Nesin'in deyimiyle ............... lar yapar yapacağını. daha ne desem bilemedim


.... - 15/08/2010 16:11:47
zaten böyle bir yazı yazacaksa biri o kesin İZMİR'li olmalıydı..
teşekkür ederim ceren..
çok beğendim vurguladığın bölümleri....
daha başka konu başlıklarıda var...
ama korkuyorum gene bunlaradan..
atatürkiye'me yazık olacak diye....

İYİLİK YAPMAMAK BİLE;BÜYÜK BİR KÖTÜLÜKTÜR....

.... - 15/08/2010 16:05:04
Bir ulus, sımsıkı birbirine bağlı olmayı bildikçe, yeryüzünde onu dağıtabilecek bir güç düşünülemez..!

M.Kemal ATATÜRK

Okumak iptiladır;müptelalara selam!



Bilinçli Bir Toplum Adina! 2007-2011 KitapOkuyoruz.com
Sitedeki yazilarin tüm haklari ve sorumlulugu yazi sahiplerine aittir.
Yazilarin izin alinmadan kopyalanmasi ve kullanilmasi 5846 sayili Fikir ve Sanat Eserleri Yasasina göre suçtur
.
kitap ucuz kitap yeni kitaplar en çok satan kitaplar çok satan kitaplar Yemek Tarifleri


Takip Edilenler
Puanlananlar
Röportajlar
Yardim Bekleyen Okullarimiz (!)
Tesekkürler